برنامه آندروید((آندروید2.3.6 به بالا))

این برنامه ها خریداری گردیده و مجانی در اختیار شما کاربران قرار میگیرد . نظر بدهید. برای دانلود به ادامه مطالب بروید. روی لینک ها کلیک کنید.
ادامه نوشته

آموزش کار با آندروید برای مبتدیان

به نام ایزد منان


با گسترش روز افزون موبایل ها و تبلت هایی با سیستم عامل آندروید ، تصمیم گرفتیم در چندین قسمت شما عزیزان را با نحوه کار با این سیستم عامل آشنا سازیم. بهترین مثالی که در ابتدا برای شباهت این سیستم عامل در تمامی محصولات می توانیم بزنیم ، لپ تاپ های امروزی برپایه ویندوز است.
لپ تاپ های امروزی در طراحی و رنگ های متفاوت و حتی چینش های مختلف سوئیچ ها ، دارای سیستم عامل واحد ویندوز ۷ هستند. یعنی شما چه در یک لپ تاپ کمپانی سونی می خواهید وارد درایوهای خود شوید چه در لپ تاپ کمپانی ایسوس ، در هر دو از یک مسیر و روش وارد این محیط می شوید.
دقیقا سیستم عامل آندروید هم بدین صورت است و شما می توانید با مطالعه تمامی این چندین قسمت مربوطه برای آندروید براحتی با این سیستم عامل در هر دستگاهی کار کنید.
در این قسمت قصد داریم کلیدهای اصلی ، میانبرها و محیط اصلی آندروید که در تمامی دستگاه ها به یک صورت است را به شما آموزش دهیم.



۱- بررسی کاربرد کلیدهای گدجت های آندرویدی
الف) کلیدهای لمسی دستگاه:

آن دسته از کلیدهایی که در قسمت پائین نمایشگر لمسی قرار دارند.
چهار کلید اصلی آندروید
یکی از موارد مشترک در گدجت های مبتنی بر سیستم عامل آندروید (آندروید ۱٫۶ ، ۲٫۱ ، ۲٫۲ و ۲٫۳ ) ، چهار کلید سخت افزاری موجود در آن است.

کلید Home: یکی از چهار کلید سخت افزاری بروی گدجتان که به شکل خانه است.

روش کار:
  1. در هر محیطی از سیستم عامل باشید با فشار دادن یا لمس کردن این کلید به صفحه نخست باز می گردید.
  2. با نگه داشتن چند ثانیه ای این کلید در صفحه اصلی ، لیست نرم افزارهایی که تاکنون اجرا کرده اید را به شما نشان می دهد (Recent apps)


کلید Menu: یکی از چهار کلید سخت افزاری که معمولا به دو شکل چند خط موازی و یا با حروف لاتین بروی گدجتان مشخص است.
  • با فشار دادن (لمس کردن) این کلید ، پنجره ای کوچک شامل گزینه های اصلی (setting ، add widget ، … ) برای شما نمایان می شود.

کلید Back: یکی از چهار کلید سخت افزاری است که شکلی به مانند فلش دارد.
  • با فشار دادن این کلید ، در هر منو و برنامه ای هستید ، به صفحه قبل و یا از آن خارج می شوید.

کلید Search: یکی از چهار کلید سخت افزاری شبیه به ذره بین است.
  • با فشار دادن این کلید ، در هر منویی شما می توانید کلمه مورد نظر خود را جستجو کنید حال این نتیجه می تواند یک نرم افزار نصب شده بروی گدجتتان باشد و یا در اینترنت جستجو شود.
——- ——- ——- ——-  ——- ——-
ب) کلیدهای فیزیکی دستگاه
آن دسته از کلیدهایی که بروی دستگاهتان حتی در هنگام خاموش بودن قابل رویت و لمس کردن است.
کلید پاور
کلید پاور که در بیشتر گدجت های آندرویدی در قسمت بالای آن قرار دارد دارای بیشترین کاربردهای ابتدایی و حرفه ای در این سیستم عامل است.
کاربردهای ابتدایی :
آ) فشار دادن لحظه ای کلید پاور :
۱- قفل کردن صفحه: در هر صفحه ، منو و هر نرم افزار تنها با فشار دادن لحظه ای این کلید ، می توانید گدجت خود را قفل کنید. (به حالت لاک اسکرین ببرید)


- قفل کردن صفحه: در هر صفحه ، منو و هر نرم افزار تنها با فشار دادن لحظه ای این کلید ، می توانید گدجت خود را قفل کنید. (به حالت لاک اسکرین ببرید)


ب) نگه داشتن چند ثانیه ای کلید پاور :

۱- خاموش کردن: با نگه داشتن چند ثانیه ای این کلید ، پنجره ای با چندین گزینه برای شما نمایان می شود ، برای خاموش کردن دستگاه تنها کافی است گزینه Power off (در بعضی از برندها این گزینه به اسم Turn off وجود دارد) را فشار دهید.
۲- بی صدا کردن دستگاه: تنها کافی است در بین گزینه های موجود ، گزینه Silent mode را انتخاب کنید تا دستگاه بی صدا شود و برای اینکه از حالت بی صدا دستگاه را خارج کنید تنها کافی است دوباره همان گزینه که به Silent Off تغییر کرده است را انتخاب کنید.
۳- حالت airplane: تنها کافی است گزینه Airplane را انتخاب کنید تا این حالت فعال شود و برای از بین بردن آن باید دوباره همین گزینه را انتخاب کنید.




——- ——- ——-

کاربردهای حرفه ای:
بهتر است این روش در قسمت های بعدی که به مسائل تخصصی تر این سیستم عامل مربوط می شود بیان شود.
——- ——- ——- ——- ——- ——- ——- ——- ——- ——-
کلید های volume :
کلید های volume که در کنار دستگاه قرار دارد و همین طور کلید اختصاصی شاتر برای عکس برداری دارای کاربردی یکسان با تمامی گوشی ها با سیستم عامل های دیگر (ویندوز فون ، سیمبین ، آی.ا.اس و … ) است.
ولی در کاربرد حرفه ای یکی از کلیدهای اساسی شما در انتخاب گزینه هاست که در قسمت های بعدی مفصل درباره آن بحث خواهیم کرد.

——- ——- ——- ——- ——- ——- ——- ——- ——- ——-
شروع کار
وقتی دستگاه را روشن می کنید پس از مدتی (مدت زمانی که به توان پردازشی گدجت شما بستگی دارد) سیستم عامل آندروید بالا می آید و در هر گوشی و یا تبلتی شما چندین صفحه که با انگشتانتان به راحتی با حرکت به راست و یا چپ جابه جا می شوند رویه رو هستید.


صفحه اصلی- انتخاب امکانات در صفحه اصلی
یکی از صفحات خالی را انتخاب کنید ، با انگشتتان چند ثانیه قسمت خالی آن صفحه مورد نظر را فشار دهید ، پنجره ی جدیدی باز می شود که شامل چندین گزینه است:
Widget : با انتخاب این گزینه ، تمامی ویدجت ها (ویدجت پخش موزیک ، ویدجت پیام کوتاه ، ویدجت آب و هوا و … ) که بروی سیستم عاملتان نصب است به مانند یک لیست مرتب شده برای شما نمایش داده می شود و هر کدام را که دوست داشتید تنها با فشار دادن ویدجت مورد نظر بروی صفحه مورد نظرتان قرار می گیرد.
Shortcuts: با انتخاب این گزینه ، تمامی برنامه های نصبی بروی گدجت تان بصورت لیستی قرار دارند که شما با انتخاب هر یک در صفحات اصلی می توانید سریع تر به آن برنامه یا بازی دسترسی داشته باشید.
Folders: با انتخاب این گزینه ، چند پوشه که مربوط به پوشه های اصلی سیستم عامل تان است می توانید در صفحات اصلی گوشی تان قرار دهید.
این پوشه ها عبارت اند از: پوشه بلوتوث ، پوشه دانلود و …
Wallpapers: با انتخاب این گزینه ، شما می توانید عکس پس زمینه صفحه اصلی و یا لاک اسکرین خود را عوض کنید.
در بیشتر گدجت های جدید آندرویدی گزینه Live Wallpapers هم وجود دارد که شما می توانید عکس های متحرک را برای پس زمینه خود انتخاب کنید.
——- ——- ——-
۲- پاک کردن امکانات از صفحه اصلی
تنها کافی است برای پاک کردن هر یک از برنامه های شرتکات ، ویدجت و یا فولدر از روی صفحه مورد نظرتان ، چند ثانیه ای انگشتتان را بروی آن فشار دهید تا گزینه پاک کردن (Remove) در بالای صفحه ظاهر شود و شما آن برنامه یا فولدر و یا ویدجت مورد نظر را درون سطل آشغال پائین صفحه بیاندازید.



——- ——- ——- ——- ——- ——- ——- ——- ——-

آموزش مقدماتی کار با سیستم عامل آندروید (قسمت دوم)

در قسمت اول این آموزش سعی کردیم به امکانات پایه این سیستم عامل (کار با سیستم عامل و امکانات مشترک بین دستگاه ها) اشاره ای داشته باشیم. در این قسمت نیز قصد داریم شما را با نحوه ی نصب هرگونه برنامه بروی این سیستم عامل آشنا سازیم.
نحوه نصب برنامه در سیستم عامل آندرویدی را به دو بخش اصلی تقسیم بندی می کنیم:
۱- آموزش نصب برنامه برای مبتدیان
۲- آموزش نصب برنامه برای حرفه ای ها

———– ———– ———– ———–

۱- آموزش نصب برنامه برای مبتدیانالف) نصب فایل منیجر
یکی از مهم ترین مشکلاتی که کاربران در ابتدا با خرید یک محصول آندرویدی (گوشی و یا تبلت) با آن مواجه می شوند نداشتن فایل منیجر در این سیستم عامل است.
پس اولین کاری که شما باید انجام دهید دانلود یک فایل منجیر مناسب برای دستگاهتان است.
روش فعالسازی بلوتوٍث در آندروید


1- دکمه لمسی Menu بروی دستگاهتان را بزنید (طبق قسمت اول آموزش) > شش گزینه ظاهر می شود > گزینه Settings را انتخاب کنید > به قسمت Wireless & networks بروید.

۲- طبق تصویر تیک گزینه بلوتوث را بزنید.

۳- پس از قرار گرفتن تیک در کنار بلوتوث ، گزینه سوم (Discoverable) را انتخاب کنید تا بلوتوث شما ظاهر شود.

۴- حال شما ۱۲۰ ثانیه فرصت دارید عملیات بلوتوث خود را انجام دهید.

———– ———–
ب) نصب برنامه یا بازی
شما می توانید از چند راه برنامه و بازی برای دستگاهتان دریافت کنید: الف) از طریق مارکت آندروید ب) از طریق نرم افزار بازار
الف) از طریق مارکت آندروید متاسفانه به دلایل سیاسی ، گوگل امکان دسترسی به مارکت آندروید را برای کاربران ایرانی بسته است و تنها شما می توانید با تغییر آی پی وارد این محیط مجازی برای دریافت برنامه و بازی شوید. تغییر آی پی به دو روش قابل انجام است: ۱- از طریق تعریف یک تغییر دهنده آی پی در داخل دستگاه آندرویدی ۲- از طریق تعریف یک تغییر دهنده آی پی در داخل کامپیوتر (در صورت اشتراک اینترنت از طریق وایرلس یا یو اس بی)

———– ———–
۱- از طریق تعریف یک تغییر دهنده آی پی در داخل دستگاه آندرویدی: این قسمت بخاطر پیچیدگی زیاد در بخش دوم (آموزش نصب برنامه برای حرفه ای ها) مفصل توضیح داده خواهد شد.
———–
۲- از طریق تعریف یک تغییر دهنده آی پی در داخل کامپیوتر (در صورت اشتراک اینترنت از طریق وایرلس یا یو اس بی):

ب) از طریق نرم افزار بازار طبق آموزش نصب برنامه که در ابتدای بحث مفصلا برای شما بیان کردیم می توانید نرم افزار بازار را پس از دریافت از لینک ذیل ، اجرا و نصب کنید.
آموزش اشتراک گذاری اینترنت از طریق وایرلس

در این آموزش قصد داریم شما را با طریقه اشتراک گذاری اینترنت از طریق وایرلس آشنا کنیم. اگر دوست دارید اینترنت رایانه خود را به دستگاه های دیگر خود از جمله لپ تاپ ، گوشی و یا تبلت ببرید این آموزش را تا آخر دنبال کنید.یکی از آسان ترین و راحت ترین روش های اشتراک اینترنت ، از طریق وایرلس است.


هدف از این آموزش
با پیشرفت سیستم عامل های گدجت هایی همچون موبایل و همین طور تبلت و نیاز مبرم اینگونه وسایل به اینترنت پرسرعت و محدود بودن سرعت سیم کارت های ایرانسل و همین طور همراه اول (فناوری فعلی اینترنت سیم کارت ، سرعت ارسال و دریافت آن یک نرخ ثابتی و پائینی دارد)، باید راهی را برای اشترک اینترنت پرسرعت غیر از سیم کارت پیدا کرد که بهترین گزینه اینترنت پرسرعت مخصوص رایانه هاست (چون می توان با پرداخت هزینه بیشتر اینترنت پرسرعت تری را برای رایانه تهیه نمود)
وسایل مورد نیاز
۱- داشتن یک رایانه که دارای کارت وایرلس (حتما ارسال) باشد یا یک لپ تاپ.
۲- داشتن اینترنت پرسرعت (ADSL 2)
3- داشتن سیستم عامل ترجیحا ویندوز ۷
بخاطر اینکه در ویندوز هفت قابلیت virtual access point وجود دارد که کاربران می توانند اینترنت را با کارت شبکه یا وایرلس لپ تاپ خود براحتی به اشتراک بگذارند.
۴- داشتن یک مقدار صبر و حوصله
برای اینکه بتوانید اینترنت خود را از طریق وایرلس به اشتراک بگذارید چندین راه وجود دارد ولی بهترین راه استفاده از نرم افزارهای ساخته شده برای چنین کاری است.
یکی از معروفترین و راحت ترین نرم افزارهای اشتراک گذاری اینترنت ، نرم افزار Connectify است.
ویژگی های این نرم افزار :
۱- اشتراک اینترنت از طریق وایرلس
۲- مدیریت دستگاه های وصل شده به شبکه

۳- ایجاد شبکه ی وایرلس
۴- ساده و راحت بودن (بدون نیاز به تنظیمات سخت و پیچیده)
۵- تست شده با تمامی کارت های وایرلس در بازار

2- اجرای برنامه
۳- طبق دستور ذیل خانه های مربوطه را پرکنید:
Wi-Fi Name : حسابی که شما دوست دارید با این نام تمام دستگاه ها وایرلس شما را بشناسند (به عنوان مثال P30Day)
Password : کلمه عبور که از ۸ کاراکتر بیشتر باشد (به عنوان مثال ۱۲۳۴۵۶۷۸ یا news.p30day)
Internet : کانکشنی که به اینترنت وصل می شوید را انتخاب کنید (توجه در صورت نبودن کانکشن اینترنت تان در لیست ، در بالا گوشه سمت راست نرم افزار گزینه Refresh را بزنید)
توجه: اگر از طریق وایرلس لپ تاپ قصد اشتراک گذاری اینترنت را دارید ابتدا وایرلس را روشن و سپس نرم افزار را اجرا نمائید.
در صورت کار نکردن اشتراک گذاری اینترنت توسط این نرم افزار ، که معمولا در لپ تاپ اتفاق می افتد ، نرم افزار را بطور کامل قطع کنید ، سپس به این آدرس بروید:
Control Panel\Network and Internet
در منوی سمت چپ گزینه Change Adaptor Setting را کلیک کنید و آخرین کانکشن وایرلس را غیرفعال و بعد از چند ثانیه فعال نمایید.
حال دوباره برنامه Connectify را اجرا نمائید و بعد از انتخاب کانکشن خود در قسمت خانه internet ، به راحتی اینترنت را به اشتراک بگذارید.
اتصال یک تغییر دهنده آی پی
می دانیم بیشتر کاربران ایرانی بخاطر مسائل تحریم نمی توانند به برخی از امکانات اصلی وسیله خود که برپایه اینترنت است دسترسی داشته باشند (مارکت آندرویدی ، app store اپل)
برای این که بتوانید از این امکانات نیز برخوردار باشید تنها کافی است بعد از اتصال به اینترنت ، کانکشن تغییر آی پی را نیز وصل کنید و سپس در قسمت Internet نرم افزار Connectify کانکشن تغییر آی پی خود را وارد کنید.

فرصت طلایی

سلام .شما هم می توانید نویسنده وبلاگ باشید.لطفا اگر تمایل به نویسندگی دارید در همین وبلاگ یک ایمیل به آدرس matin.karimian1999@gmail.com بزنید .این کار کاملا رایگان است.ایمیل بزنید بعد از طریق رمز عبوری که برای شما ارسال می گردد وارد ادامه مطالب شوید .کلمه عبور و نام کاربری درخواستی خود را به ایمیل بفرستید.
ادامه نوشته

برنامه های جالب آندروید

اندروید سیستم عاملی متن باز است که طرفداران بسیاری دارد؛ به همین دلیل نرم افزارهای این سیستم عامل بسیار حرفه ای هستند و امکانات بسیار جالبی دارند! در اینجا به معرفی ۵ نرم افزار جالب که گوشی شما حرفه ای تر می کنند و کار با آن را آسان و سریع تر می کنند آشنا می شویم!

Tape a talk Pro

یکی از بهترین نرم افزارهای ضبط صدا که در عین سادگی و کم حجم بودن، کاملا حرفه ای است و بهترین کیفیت را ارائه می دهد. من قصد داشتم یک مطلب برای مقایسه ی بهترین نرم افزارهای ضبط صدا آماده کنم که با دیدن این نرم افزار، متوجه شده که نیازی به این کار نیست و فقط به معرفی همین یک نرم افزار می پردازم.

زمانی که نرم افزار را اجرا می کنید فقط سه گزینه ی زیر وجود دارد:

  1. rec (دایره ی قرمز) برای ضبط کردن
  2. pause برای توقف در هنگام ضبط
  3. Stop برای تمام کردن ضبط

با ضبط کردن صدا لیستی از تمام فایل های ضبط شده ی شما در بالا نمایش داده می شود که با انتخاب هر کدام می توانید به آن ها گوش دهید.

معرفی 5 نرم افزار اندروید برای داشتن یک گوشی حرفه ای!

در قسمت تنظیمات این نرم افزار هم امکانات زیادی وجود دارد. مطمئن شوید گزینه ی High quality تیک خورده باشد تا صدا با فرمت Wav که با کیفیت تر است ضبط شود. از قسمت Use custom directory می توانید مشخص کنید که فایل های ضبط شده در کجا ذخیره شوند.

معرفی 5 نرم افزار اندروید برای داشتن یک گوشی حرفه ای!

با انتخاب گزینه ی Big buttons می توانید گزینه هایی که در بالا گفتم را بزرگ تر کنید. در قسمت Select Orientation می توانید انتخاب کنید که نرم افزار عمودی باشد یا افقی (یعنی در صفحه ی گوشی شما به صورت عمودی باشد یا افقی). با استفاده از Enable Dark theme می توانید تم نرم افزار را سیاه کنید.o

AppGaurd

مطمئنا تا به حال دیده اید که موقع نصب کردن نرم افزارهای اندروید (یعنی قبل از اینکه گزینه ی Install رو بزنید تا نرم افزار نصب شود) یک لیست از تمام دسترسی های آن نرم افزار را مشاهده می کنید. در واقع این لیست به شما می گوید که این نرم افزار از کدام امکانات گوشی شما می خواهد استفاده کند. مثلا اگر یک مرورگر نصب کنید حتما امکان استفاده از اینترنت یعنی Full internet access وجود دارد. اما ممکن است بسیاری از دسترسی های نرم افزارها الکی و بی دلیل باشد! مثلا یک نرم افزار فقط برای نمایش دادن تبلیغات به استفاده از اینترنت دسترسی داشته باشد! که این مورد، اصلا جالب نیست و هیچ کاربری آن را دوست ندارد. اما چطور می توان بدون اینکه گوشی خود را روت کنیم، دسترسی های یک نرم افزار را کم کنیم؟ بله باید از AppGuard استفاده کنیم!

زمانی که این نرم افزار را نصب می کنید لیستی از نرم افزارهای نصب شده روی گوشی شما نمایش داده می شود. در مقابل هر نرم افزار گفته شده که چه تعداد از دسترسی های این نرم افزار خطرناک است و چه تعداد از آن ها معمولی و بی خطر است. مثلا در لیست زیر در مقابل نرم افزار Apex Launcher که یک لانچر حرفه ای برای گوشی های اندروید ۴ است، نوشته شده که ۷ عدد از دسترسی های این نرم افزار خطرناک است و ۷ عدد بی خطر. همچنین در مقابل آن از ۰ تا ۱۰ نمره ای داده شده که نشان می دهد این نرم افزار چقدر خطرناک می تواند باشد یعنی چقدر نصب کردن این نرم افزار ریسک پذیر است! در بالا همین لیست یک نمره درباره ی کل نرم افزارهای نصب شده روی گوشی داده می شود.

معرفی 5 نرم افزار اندروید برای داشتن یک گوشی حرفه ای!

با استفاده از گزینه ی Manage your apps می توانید لیست تمام نرم افزارهایتان را ببینید

معرفی 5 نرم افزار اندروید برای داشتن یک گوشی حرفه ای!

برای ویرایش کردن دسترسی های یک نرم افزار باید حتما نرم افزار مورد نظر زمانی نصب شود که نرم افزار AppGuard قبلا نصب شده باشد! یعنی اگر شما می خواهید بتوانید دسترسی های یک نرم افزار را ویرایش کنید باید حتما قبل از نصب کردن آن نرم افزار، App guard را نصب کنید و بعد آن نرم افزار را نصب کنید حالا می توانید دسترسی های آن را ویرایش کنید.

معرفی 5 نرم افزار اندروید برای داشتن یک گوشی حرفه ای!

 

Clipper

حتما تا به حال برایتان پیش آماده که یک متن را کپی کرده اید و می خواستید آن را در جایی Paste کنید اما به اشتباه قبل از Paste کردن آن متن، یک متن دیگر را کپی کرده اید. حالا دیگر نمی توانید به آن متنی که قبلا کپی کرده بودید دسترسی داشته باشید. Clipper این مشکل را حال می کند. اما Clipper یک کار دیگر نیز انجام می دهد! احتمالا شما هم یک متن را دارید که آن را زیاد می نویسید؛ مثلا ایمیل تان. نوشتن این متن ها آن هم به صورت روزانه و همیشگی بسیار وقت گیر است. شما می توانید متن مورد نظرتان را (مثلا ایمیلتان را) در این نرم افزار بنویسید و هر بار که به آن نیاز داشتید فقط یک بار آن را انتخاب کنید تا کپی شود!!

زمانی که این نرم افزار را اجرا می کنید در بالای نرم افزار سه تب وجود دارد که یکی Snippets یکی Clipboard و یکی Lists است. در قسمت Lists شما می توانید لیست بسازید یا ویرایش کنید.

معرفی 5 نرم افزار اندروید برای داشتن یک گوشی حرفه ای!

اما لیست Clipboard قابل ویرایش نیست! چراکه هر چیزی را که کپی کنید در این لیست ذخیره می شود و حتی اگر چندبار متن های مختلف را کپی کنید، باز هم اگر به لیست Clipboard بیاید می توانید تمام آن ها را ببینید و فقط با یک بار انتخاب کردن هر کدام از آن ها، آن را کپی کنید!

مثلا در عکس زیر من اول عبارت «فنجون – دریچه ای به دنیای وب» را کپی کرده ام و بعد عبارت «Fenjon.com» را کپی کرده ام. حالا هر دوی آن ها در لیست Clipboard من قرار دارند. من می توانم فقط یک بار مثلا «فنجون – دریچه ای به دنیای وب» را انتخاب کنم (آن را لمس کنم) تا این عبارت در حافظه ی گوشی من کپی شود و من بتوانم آن را در جای دیگری Paste کنم.

معرفی 5 نرم افزار اندروید برای داشتن یک گوشی حرفه ای!

همچنین این نرم افزار در نوار وضعیت (Status bar) یک آیکون می سازد و زمانی که آن را باز کنید، می توانید آن را ببینید که به شما نشان می دهد که در حال حاضر چه عبارتی کپی شده است. می توانید آن را انتخاب کنید تا وارد برنامه ی Clipper شوید.

معرفی 5 نرم افزار اندروید برای داشتن یک گوشی حرفه ای!

در لیست های دیگر مثلا Snippets یا هر لیست دیگری که خودتان می سازید، می توانید عبارت های دلخواه را بنویسید و هر بار که خواستید یک بار آن را انتخاب کنید تا در حافظه ی گوشی شما کپی شود. عبارت هایی که می توانید بنویسید علاوه بر یک متن دلخواه می تواند ساعت و تاریخ و گزینه های دیگر باشد.

معرفی 5 نرم افزار اندروید برای داشتن یک گوشی حرفه ای!

 

Mobile Care

این نرم افزار یک نرم افزار بهینه ساز گوشی اندروید است؛ یعنی نرم افزاری است که از ابزارهای مختلف برای مدیریت بهتر گوشی تشکیل شده. ابزارهای این نرم افزار آنتی ویروس، بک آپ گیری، افزایش سرعت بازی ها، وظیفه کش (Task killer)، مدیریت باتری، مدیریت نرم افزارها، رمز گذاری روی فایل ها و… می باشند. وقتی نرم افزار را اجرا می کنید کافی است گزینه ی Scan را انتخاب کنید تا یک اسکن از ویروس، نرم افزارهای در حال اجرا حافظه ی کش (Cache) و فایل های بیهوده انجام شود. بعد Repair را انتخاب کنید تا تمام مشکلات پیدا شده رفع شود.

معرفی 5 نرم افزار اندروید برای داشتن یک گوشی حرفه ای!

گزینه ای که در پایین صفحه وجود دارد را بزنید تا تمام ابزارهای این نرم افزار مشاهده شود.

معرفی 5 نرم افزار اندروید برای داشتن یک گوشی حرفه ای!

از قسمت Task killer یا همان وظیفه کش، می توانید نرم افزارهای قابل اجرا را ببندید. البته پیشنهاد می کنم از Task killer ها استفاده نکنید

معرفی 5 نرم افزار اندروید برای داشتن یک گوشی حرفه ای!

از قسمت privacy locker می توانید روی عکس ها، فیلم ها و دیگر فایل های خود رمز بگذارید.

معرفی 5 نرم افزار اندروید برای داشتن یک گوشی حرفه ای!

از قسمت privacy Adviser می توانید ببینید که نرم افزارهای نصب شده چه قدر دسترسی های مختلف دارند (همان چیزی که در AppGuard گفتم) البته امکان ویرایش آن ها وجود ندارد.

معرفی 5 نرم افزار اندروید برای داشتن یک گوشی حرفه ای!

معرفی 5 نرم افزار اندروید برای داشتن یک گوشی حرفه ای!

از قسمت App manager می توانید نرم افزار های نصب شده را مدیریت کنید یا آن ها را به کارت حافظه منتقل کنید یا آن ها را حذف کنید. همچنین می توانید نرم افزارهایی که در گوشی شما وجود دارند اما نصب نشده اند را نیز مشاهده کنید! یعنی تمام فایل های با فرمت APK موجود در گوشی شما ر ا نمایش می دهد.

معرفی 5 نرم افزار اندروید برای داشتن یک گوشی حرفه ای!

در قسمت Battery saver می توانید باتری گوشی خود را بهتر مدیریت کنید. این نرم افزار تقریبا کار نرم افزارهای مدیریت باتری دیگر را انجام می دهد و دیگر نیازی به آن ها نیست. در اینجا شما می توانید پروفایل های مختلف بسازید و تنظیمات مورد نظر را در آن ها ذخیره کنید و هر بار که یکی از آن ها را انتخاب کنید (Apply را بزنید) ان تنظیمات روی گوشی شما اعمال می شود. همچنین مقدار زمانی که باقی مانده تا باتری گوشی شما خالی شود را نشان می دهد.

معرفی 5 نرم افزار اندروید برای داشتن یک گوشی حرفه ای!

در قسمت Cloud Backup هم می توانید از بک آپ بگیرید و Restore کنید (بک آپ را برگردانید)

معرفی 5 نرم افزار اندروید برای داشتن یک گوشی حرفه ای!

 

Xshortcut

حتما شما هم از برنامه هایی که زیاد استفاده می کنید یک Shortcut در صفحه ی اصلی گوشی تان می سازید (یعنی آیکون ها را به صفحه ی اصلی تان اضافه می کنید) اما تصویر کنید که استفاده ی زیاد شما از یک برنامه بیشتر به خاطر استفاده ی زیاد شما از یک قسمت خاص آن برنامه می باشد. مثلا شما یک Shortcut از تنظیمات گوشی تان روی صفحه ی اصلی دارید چون شما زیاد به قسمت تنظیمات باتری آن می روید! خوب حالا اگر می توانستید از قسمت تنظیمات باتری یک Shortcut بسازید بهتر نبود؟ یا مثلا شما با یک نفر خیلی تماس می گیرید؛ در این صورت شما یک Shortcut از مخاطبین گوشی رو صفحه ی اصلی می سازید اما اگر می توانستید فقط یک میانبر برای تماس گرفتن با آن مخاطب دلخواه بسازید بهتر نبود؟ یا بسیاری مثال های کاربردی تر دیگر که سرعت کار ما با گوشی مان را افزایش می دهد. خوب در این مواقع Xshortcut به کمک ما می آید.

زمانی که شما برنامه را اجرا می کنید، اول باید از تب اول Shortcut های دلخواه خود را بسازید. گزینه های زیادی برای اینکار وجود دارد. از قسمت Activity Capture Mode می توانید از هر قسمت دلخواه هر برنامه ای یک Shortcut بسازید!! این گزینه را انتخاب کنید؛ حالا یک گزینه به نوار Status شما اضافه می شود حالا به برنامه ی دلخواه خود بروید و این گزینه را انتخاب کنید.

معرفی 5 نرم افزار اندروید برای داشتن یک گوشی حرفه ای!

مثلا من به داخل یک بخش از نرم افزار گالری خودم رفتم و حالا می خواهم این گزینه را انتخاب کنم.

معرفی 5 نرم افزار اندروید برای داشتن یک گوشی حرفه ای!

همان طور که می بینید، نرم افزار Xshortcut برای من اطلاعات مربوط به آن Shortcut تهیه کرد. برای تغییر این اطلاعات Edit را بزنید. برای تایید OK و برای Cancel کردن Abort را بزنید.

معرفی 5 نرم افزار اندروید برای داشتن یک گوشی حرفه ای!

برگردیم به صفحه ی اصلی در تب اول. از قسمت App shortcut شما می توانید از یک برنامه Shortcut تهیه کنید که این کار را خود گوشی ها هم می توانند انجام دهند. از قسمت System settings می توانید از قسمت های دلخواه تنظیمات گوشی خود Shortcut تهیه کنید. این گزینه را انتخاب کنید و بعد هر قسمت از گوشی خود را که خواستید انتخاب کنید.

معرفی 5 نرم افزار اندروید برای داشتن یک گوشی حرفه ای!

حالا اطلاعات آن برای شما نمایش داده می شود. شما می توانید نام و آیکون آن را تغییر دهید. بقیه ی اطلاعات را تغییر ندهید. در پایان OK کنید.

معرفی 5 نرم افزار اندروید برای داشتن یک گوشی حرفه ای!

برگردیم به صفحه ی اصلی در تب اول. از قسمت Direct phone call می توانید یک مخاطب را انتخاب کنید و یک Shortcut برای تماس گرفتن با او بسازید. از قسمت Direct text messaging می توانید یک مخاطب را انتخاب کنید و یک Shortcut برای پیام فرستادن به او بسازید. از قسمت Direct contact هم می توانید یک Shortcut برای باز کردن یک مخاطب بسازید. از قسمت Direct Email می توانید یک Shortcut برای ایمیل فرستادن به یک آدرس ایمیل بسازید. کافی است یکی از این گزینه ها را انتخاب کنید و بعد مخاطب دلخواه خود را انتخاب کنید. اطلاعات آن به صورت خودکار ذخیره می شود.

معرفی 5 نرم افزار اندروید برای داشتن یک گوشی حرفه ای!

همچنین شما می توانید یک لیست از تمام Shortcut های خود را داشته باشید و آن ها را ویرایش یا حذف کنید.

معرفی 5 نرم افزار اندروید برای داشتن یک گوشی حرفه ای!

معرفی 5 نرم افزار اندروید برای داشتن یک گوشی حرفه ای!

حالا باید آن ها را به صفحه ی اصلی خود اضافه کنید.

معرفی 5 نرم افزار اندروید برای داشتن یک گوشی حرفه ای!

 

امیدوارم از معرفی این نرم افزارها خوشتان آمده باشد.لطفاً نام این برنامه ها را در گوگل سرچ و دانلود کنید چون این مطلب آموزشی است.نظر بدهید

25 ترفند اساسی آندروید

andlogo

 این روزها گوشی های اندرویدی بیشترین سهم را در بازار موبایل جهان به خود اختصاص داده اند. تقریبا می توان گفت بیشتر رقابت در این بازار میان iOS اپل و اندروید گوگل جریان دارد. به همین منظور، در این مطلب به سراغ ترفندهایی ساده برای استفاده آسان تر از گوشی های اندرویدی رفته ایم.  


بهبود صفحه اصلی دستگاه

۱٫ صفحه اصلی گوشی خود را تا جای امکان و تا جایی که زیبا باشد، از ویجت های داینامیک پر کنید. برای اضافه کردن ویجت های دلخواه کافیست انگشت خود را در فضای خالی صفحه فشار دهید و نگهدارید تا صفحه منو برایتان نمایش داده شود. سپس از میان گزینه های موجود، آیتم Widgets را انتخاب کنید. ویجت ها اصولا در اندازه ها و قابلیت های مختلف ارایه می شوند. به همین منظور در اندروید مارکت یا نرم افزار بازار ویجت هایی را جست‌وجو کنید که بیشتر مناسب شما هستند.

۲٫ تمایلی به شنیدن صدای دریافت ایمیل جدید در گوشی خود ندارید؟ خب، بسیار ساده است. کافیست به منوی تنظیمات جی‌میل بروید و گزینه Silent را در بخش آهنگ زنگ انتخاب کنید. در این حالت در پانل بالای صفحه متوجه آمدن ایمیل جدید می شوید بدون اینکه صدای آهنگ آن آزارتان دهد. این روند را می توانید برای هر اپلیکیشنی که صدا دارد، اجرا کنید.
۳٫ برای افرادی که مدام با آنها در تماس هستید قابلیت تماس تک اشاره ای تنظیم کنید. برای این منظور، در فضای خالی موجود در رابط کاربری کلیک کنید و انگشت خود را نگهدارید. از منوی باز شده روی گزینه Shortcuts اشاره کنید. سپس گزینه Direct dial و سپس نام فرد مورد نظر را از فهرست مخاطبین خود انتخاب کنید. این کار را برای ارسال پیامک نیز می توانید اعمال کنید و در این حالت فقط باید روی گزینه Direct message کلیک کنید.

۴٫ برای دسترسی سریع به صفحات وب  دلخواه از طریق صفحه اصلی دستگاه، روی سایت موردنظر در قسمت بوک‌مارک‌ها کلیک کنید و نگهدارید. سپس گزینه Folders را انتخاب کنید. در این حالت می توانید همه اپلیکیشن ها یا شورت‌کات های دیگر را درون این فولدر بیندازید و به هم ریختگی موجود را تا حدی مرتب کنید. برای تغییر نام فولدرها، روی نام آن فشار دهید و نگهدارید تا باز شود و بتوانید نام را تغییر دهید.


گشت‌وگذار در اندروید

۶٫ برای راحت اداره کردن فعالیت های گوشی می توانید از اپلیکیشن Astro استفاده کنید. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا در همه قسمت های گوشی موبایل جست‌وجو کنید و هر کدام از فایل ها یا برنامه هایی که نیاز ندارید را حذف یا جابه‌جا کنید.

۷٫ آیا می خواهید یک متن را کات و paste کنید؟ برای این کار باید روی صفحه ای که متن موردنظر قرار دارد کلیک کنید و نگهدارید. اگر متن دلخواه در صفحات وب قرار دارد باید به قسمت منو بروید و گزینه Select text را انتخاب کنید.

۸٫ از کلیدهای فوری اندروید می توانید برای انجام هر کاری از زوم کردن روی صفحات وب گرفته تا باز کردن یک برنامه استفاده کنید. برای این منظور باید با کلیدهای میان‌بر اندروید به خوبی آشنا باشید.

۹٫ کاربر می تواند برای باز کردن نرم افزارها، کلیدهایی فوری شخصی ایجاد کند. برای این کار کافیست به منوی تنظیمات بروید و گزینه Applications و سپس Quick Launch را برای شروع انتخاب کنید.

۱۰٫ اگر هنگام باز کردن یک برنامه، صفحه کلید به صورت پاپ‌آپ ظاهر شد و شما آن را نمی خواستید، کافیست آن را لمس کنید و به سمت پایین هدایتش کنید. به راحتی ناپدید می شود.

۱۱٫ کاربر می تواند در هر موقعیتی، با لمس کردن گوشه سمت چپ صفحه نمایش تاریخ دقیق را مشاهده کند.


اتصال دایمی

۱۲٫ برای پر کردن تلفن اندرویدی خود از انواع موسیقی، برنامه و بازی کافیست آن را به کامپیوتر وصل کنید و پانل کشویی اطلاعات گوشی را باز کنید. روی گزینه USB connected کلیک و با باز شدن منوی موردنظر گزینه Mount را انتخاب کنید. در این حالت گوشی شما برای کامپیوتر حکم هارددرایو خواهد داشت و می توانید هر برنامه و فایلی که می خواهید را بکشید و داخل گوشی بیندازید.

۱۳٫ برای کنترل و تنظیم موسیقی های خود و حتی برای وارد کردن فهرست آی‌تیونز خود به گوشی اندرویدیتان می توانید از اپلیکیشن رایگان DoubleTwist استفاده کنید که برای کامپیوتر طراحی شده است.

۱۴٫ خیلی راحت می توانید تقویم Outlook را با گوشی خود تطابق دهید. برای این منظور باید Google Calendar Sync را دانلود و نصب کنید.

۱۵٫ برای اینکه همیشه ا اخبار روز آگاه باشید می توانید از نرم افزار رایگان NewsRob استفاده کنید. این نرم افزار گوشی موبایل شما را با Google Reader سینک می کند و می توانید فیدهای خبری حساب کاربریتان را از این طریق بخوانید.


افزایش قدرت گوشی

۱۶٫ برای برقراری تماس رایگان با دوستان و آشنایان خود می توانید از نرم افزار Fring استفاده کنید. این نرم افزار به کاربر اجازه می دهد تا از طریق اسکایپ، گوگل تاک یا هر نوع سرویس ارایه دهنده مکالمه رایگان، مکالمه بدون هزینه ای داشته باشد. البته به شرطی که طرف مقابل نیز نرم افزا موردنظر را داشته باشد.

۱۷٫ آیا می خواهید از فایل های MP3 برای آهنگ زنگ موبایل استفاده کنید؟ خب، به راحتی می توانید این کار را انجام دهید. در کارت حافظه خود فولدری به نام ringtones بسازید. قطعات موسیقی دلخواه را آنجا کپی کنید. به این ترتیب، موسیقی های کپی شده در فهرست آهنگ های زنگ موبایل نمایش داده می شوند. برای آلارم گوشی و آهنگ های مناسب  notifications هم می توانید فولدرهای جداگانه بسازید از آنها بهره ببرید.

۱۸٫ اپلیکیشن RingDroid این امکان را به کاربر می دهد تا قسمت خاصی از قطعه موسیقی MP3 موردنظر را که می خواهد، انتخاب و برای زنگ موبایل تنظیم کند. یعنی با این نرم افزار دیگر لازم نیست از همان ابتدای موسیقی آن را برای زنگ موبایل انتخاب کنید، می توانید از وسط آهنگ و بخشی که تمایل دارید، این کار را انجام دهید.

۱۹٫ اندروید به کاربرانش اجازه می دهد تا چند پنجره باز در مرورگر داشته باشند. برای این منظور کافیست روی صفحه وب موردنظر کلیک کنید و نگهدارید تا در پنجره ای جداگانه باز شود. برای حرکت بین پنجره های مختلف باید روی کلید منو کلیک کنید.

۲۰٫ اگر دوست دارید صفحات وب خود را همیشه در حالت افقی مشاهده کنید، از منوی تنظیمات گزینه Landscape-only display را انتخاب و فعال کنید.


امنیت بیشتر گوشی موبایل

۲۱٫ برای تهیه نسخه پشتیبان از گوشی اندرویدی نیز می توانید از اپلیکیشن MyBackup برای بک آپ گرفتن از همه اپلیکیشن ها، شماره های تماس، تاریخچه تماس ها، پیامک ها و حتی تنظیمات اعمال شده برای کارت حافظه گوشی استفاده کنید. نرم افزار دیگری نیز به نام SMS Backup وجود دارد که از پیامک ها و ایمیل های موجود در گوشی نسخه پشتیبان می گیرد.

۲۲٫ برای امنیت بیشتر گوشی موبایل اندرویدی خود بهتر است Mobile Defense را دانلود و نصب کنید. این اپلیکیشن به کاربر امکان می دهد تا به کمک کامپیوتر و از طریق GPS بتواند از راه دور گوشی موبایل خود را قفل کند، پشتیبان بگیرد و سپس همه اطلاعات را از روی آن پاک کند.


شخصی سازی گوشی موبایل

۲۳٫ با کمک نرم افزار Locale می توانید پروفایل های مختلفی برای موقعیت های مختلف برای گوشی موبایل خود تعیین کنید. به طور مثال، صدای زنگ موبایل را کم یا زیاد کنید یا تنظیمات گوشی را طوری تغییر دهید که هنگام شب صفحه نمایش آن نور زیادی داشته باشد.

۲۴٫ برای بهترین استفاده از LED تلفن می توانید نرم افزار جالب Missed Call را روی گوشی نصب کنید. به این ترتیب می توانید رنگ نور فلاش ال‎‌ای‌دی گوشی را برای هر فرد جداگانه تنظیم کنید.

۲۵٫ دیکشنری خود را برای موبایلتان تهیه کنید. با این کار هنگام تایپ، لغت های موردنظر شما که بیشتر از آنها استفاده می کنید برایتان نمایش داده می شوند و می توانید از آنها انتخاب کنید. برای این کار به قسمت تنظیمات Language and keyboard بروید و لغت های موردنظرتان را وارد کنید. این قابلیت به خصوص برای ما ایرانی ها که فینگیلیش تایپ می کنیم بسیار مفید است.

رقابت سامسونگ و گوگل

33

آی تی رسان – سامسونگ و گوگل هر دو با معرفی اس ۴ و نکسوس ۴ به اوج خود رسیدند. با وجود شایعاتی که درباره دو محصول آتی آنها به گوش می‌رسد، این انتظار می‌رود که هر دو در آینده‌ای نه چندان دور هم، این پیروزیها را تثبیت کرده و به حیرت آوردن دیگران ادامه دهند.

در مقاله زیر دو محصول نکسوس ۵ و گلکسی اس ۵ به طور خلاصه و بر طبق ویژگی‌هایی که تا الان از آنها درز کرده است، مقایسه می‌شوند تا برنده در هر قسمت و البته به طور نسبی(چون هنوز این دو اسمارت فون معرفی نشده‌اند) مشخص شود.

شکل

گلکسی اس ۵: بزرگتر از گلکسی اس ۴(طبق شایعات)

نکسوس ۵: نمایشگر ۵ اینچی(طبق شایعات)

انتظار می‌رود گلکسی اس ۵  شبیه به دیگر گلکسی ها باشد، اما با تفاوتی که شاید خیلی‌ها منتظرش بودند. گفته می‌شود که سنت دیرینه ساخت محصولات سامسونگی با پلاستیک، این بار دیگر تکرار نخواهد شد و بدنه جدید باریکتر، سبکتر از پیش و از جنس آلومنینیوم خواهد بود. گلکسی اس ۵ نسبت به نوت ۳ گوشه دارتر و با باریکترین کناره‌های ممکن خواهد آمد. این تلفن هوشمند باریکتر از نسخه پیشین خود، اما بزگتر خواهد بود و مجهز به یک کاور ضد آب نیز است.

نکسوس ۵ ظاهرا کمی شبیه به ال جی جی ۲ خواهد بود و طبق تصاویر انتشار یافته از آن، این اسمارتفون باریک، صیقلی و سبک است. گفته می‌شود که احتمال دارد این تلفن هوشمند در رنگ طلایی (مانند طلایی آیفون)نیز قابل دسترس باشد.

در این بخش برد از آن اس ۵ خواهد بود، زیرا با ارتقا در سطح ساخت بدنه و قابلیت ضد آب بودن از نکسوس ۵ جلو می‌افتد.

نمایشگر

هر دو اسمارتفون مجهز به نمایشگرهای فول اچ دی هستند که از غنا و روشنی رنگی مناسبی برخودارند. البته هنوز خبر رسمی از صفحه نمایش گلکسی اس ۵ به بیرون درز نکرده است، اما به احتمال زیاد این صفحه نمایش سوپر آمولد خواهد بود. اما صفحه نمایش نکسوس ۵ قرار است ۵ اینچی باشد و از تکنولوژی IPS LCD  کند.

با وجود صفحه نمایش‌های عالی که برای این دو در نظر گرفته شده است، این قسمت با مساوی به پایان می‌رسد. البته باید تا آمدن این دو دستگاه صبر کرد.

پردازشگر

شایعات مبنی بر آن هستند که پرچمدار بعدی سامسونگ ۶۴ بیتی و همراه با یک رم ۳ گیگابایتی خواهد بود. گوگل نکسس ۵ نیز قرار است از یک پردازنده ۴ هسته‌ای اسنپدراگون ۸۰۰با فرکانس فوق العاده ۲٫۳ گیگاهرتز استفاده کند. رابط کاربری این اسمارت فون آدرنو ۳۳۰ و رم تعبیه شده برای آن ۲ گیگابایتی است.

اس ۵ در این مرحله نیز با قدرت درونی خود برنده خواهد بود.

حافظه

قرار است که سامسونگ اس ۵ را در نسخه‌های مختلف ۱۶،۳۲ و ۶۴ گیگابایتی که هر کدام تا ۶۴ گیگابایت نیز پشتیبانیی می‌کنند ارایه دهد. اما نکسوس ۵ در دو نسخه ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی عرضه خواهد شد و قابلیت ارتقا نیز ندارد.

برنده این بخش هم به طور قطع نماینده سامسونگ خواهد بود.

سیستم عامل

نکسوس ۵ اولین تلفن هوشمندی خواهد بود که آخرین نسخه اندروید را با خود به همراه خواهد داشت و با در نظر گرفتن اینکه اس ۵ پس از نکسوس معرفی خواهد شد، احتمالا برای این تلفن هوشمند نیز کیت کت استفاده خواهد شد.

یکی از رابط کاربری تاچ ویز استفاده می‌کند و دیگری از اندروید اورجینال. هر کدام نیزطرفداران خود را دارند. با اینکه سامسونگ از طریق سیستم عاملش دو ویژگی کنترل‌های صدا و حرکتی را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد این بخش به طور کل با تساوی به پایان می‌رسد.

دوربین

گفته می‌شود سامسونگ برای نماینده در راه خود یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با تعداد زیادی ویژگی در نظر گرفته است. البته در دوربین دوم نیز پیشرفتهایی صورت گرفته است.

نکسوس ۵ نیز دو دوربینه، ۸ و ۱٫۳ مگاپیکسلی خواهد بود. نکته جالب توجهی که در دوربین نکسوس ۵ وجود دارد این است که این دوربین بر اساس تکنولوژی MEMS ساخته شده است که همین فن‌آوری به این اسمارتفون قابلیت اتوفوکوس سریع و البته مد تصویربرداری پیشرفته را می‌دهد.

با وجود اینکه سامسونگ با دوربینش مگاپیکسل بیشتری ارایه می‌دهد، گوگل نیز با تکنولوژی MEMS خود از این  میدان عقب نمی‌افتد و این مرحله حداقل فعلا و بر روی کاغذ به طور مساوی به پایان می‌رسد.

حرف پایانی
قطعا گلکسی اس ۵ یک پرچمدار فوق پیشرفته با تجهیزات داخلی قدرتمند، حافظه زیاد، کنترلهای جالب حرکتی و بدنه‌ای با کیفیت خواهد بود و سامسونگ را پس از مدتها به جایی می‌برد که شاید خیلی وقت است به دنبال آن است.

آینده برای گوگل نیز روشن است، نکسوس ۵ ویژگی‌های جالب توجهی دارد و با قیمت مناسب‌ترش شاید جایگاه بهتری نسبت به گذشته این سری داشته باشد.

تبلت /نوت بوک /لب تاب آندروید/ویندوز8

9869f0c0c35b13a7703904cfa77cb041_XL

زومیت - جدیدترین ترنسفورمربوک ایسوس با نام Trio که نوت بوک، تبلت و رایانه شخصی را در یک دستگاه جا ارایه داده است با گارانتی آوات روانه بازار ایران شد. Transformer Book Trio یا TX201LA جزو محصولات خلاق و شگفت انگیز دنیای فناوری به حساب می آید که چندی پیش در IFA توسط ایسوس رونمایی گردید.

این دستگاه که مبتنی بر دو سیستم عامل اندروید و ویندوز ساخته شده در IFA 2013 برلین رسما رونمایی شد. همانطور که از نام Trio پیداست، این مدل در واقع یک محصول سه گانه هیبریدی است و شما با خرید آن، نوت بوک، تبلت و رایانه شخصی را یک جا در یک دستگاه دارید.

همچنین TX201LA، می تواند توسط یک کاربر به عنوان لپ تاپ استفاده شود و یا توسط دو کاربر به عنوان تبلت و رایانه رومیزی به صورت مجزا استفاده شود.

صفحه نمایش تبلت ۱۱٫۶ اینچی Trio دارای رزولوشن Full HD بوده و پنل آن از نوع IPS با زاویه دید ۱۷۸ درجه است. بخش تبلت این دستگاه که مجهز به سیستم عامل اندروید ۴٫۲ است از پردازنده ۱٫۶ گیگاهرتزی Z2560 اتم اینتل، ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی eMMC بهره می برد. شما می توانید به وسیله اسلات کارت حافظه میکرو SD ظرفیت ذخیره سازی تبلت را تا ۶۴ گیگابایت افزایش دهید. همچنین دوربین ۵ مگاپیکسلی و دوربین ۷۲۰p در جلو از دیگر ویژگی های این تبلت است. Trio تنها ۹٫۷ میلی متر ضخامت و ۷۰۰ گرم وزن دارد که این میزان برای یک تبلت ۱۱٫۶ اینچی بسیار عالی به نظر می رسد.

اما داک کیبورد TX201LA خود یک رایانه شخصی مجزا است و شما می توانید با اتصال آن به یک مانیتور به صورت مجزا از آن استفاده کنید. حال با قرار دادن تبلت روی داک کیبورد شما یک نوت بوک مبتنی بر ویندوز ۸در اخیتار دارید. درون داک کیبورد یک پردازنده نسل چهارم اینتل مدل Core i7-4500U به همراه ۴ گیگابایت رم و ۵۰۰ گیگابایت فضای ذخیره سازی HDD به کار رفته است. همچنین دو پورت USB 3.0 و یک پورت صفحه نمایش و HDMI از دیگر مشخصات داک Trio است. داک کیبورد این دستگاه نیز نزدیک به یک کیلوگرم وزن دارد.

Asus-TransformerBook-Trio-TX201LA

زمانی که تبلت روی داک قرار می گیرید شما در یک چشم به هم زدن و با فشار دادن یک دکمه روی کیبورد می توانید از سیستم عامل ویندوز به اندروید و یا برعکس سوئیچ کنید. تبادل اطلاعات و داده ها نیز بین دو سیستم عامل با یک رابط کاربری که توسط خود ایسوس طراحی شده به راحتی امکان پذیر است.

از دیگر مشخصات Trio می توان به فناوری SonicMaster ایسوس به همراه اسپیکر استریو، کیبورد راحت با نور پس زمینه و تاج پد تمام لمسی اشاره کرد.

گفتنی است TX201LA که تا کنون جوایز زیادی چون GOOD DESIGN AWARD 2013، ۲۰۱۴ CES Innovations را از آن خود کرده است در حالت اندروید تا ۱۳ ساعت و در حالت ویندوز تا ۵ ساعت شارژ نگه می دارد.

تصویر زمینه بنام m8

زومیت - همانطور که می‌دانید، بسیاری از تولیدکنندگان تلفن‌های‌هوشمند در آستانه‌ی عرضه‌ی پرچمداران جدید خود برای سال ۲۰۱۴ میلادی هستند، ازاین‌رو حجم شایعات و اخبار در مور این محصولات افزایش یافته است. امروز افشاکننده‌ی نام‌آشنای EVLeaks@ تصویری منتشر کرده است که منتسب به HTC M8 است. این خبر حکایت از استفاده از صفحه‌ی نمایشی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ در این تلفن‌هوشمند دارد.

این تصویر توسط EVLeaks@، فاش‌کننده‌ی نام‌آشنای عرضه‌ی فناوری، منتشر شده است. تصویر مورد نظر به خودی خود دربردارنده‌ی نکته‌ی جذاب و جالب توجهی نیست. سایز این تصویر که در گوگل‌داکس قرار گرفته است، برابر ۲۱۶۰ در ۱۹۲۰ است. این اندازه مختص تلفن‌های‌هوشمند اندرویدی است که رزولوشنی برابر ۱۰۸۰p دارند و تصاویری با این اندازه را برای حالت اسکرول در صفحه‌ی Home مورد استفاده قرار می‌دهند.

با توجه به سابقه‌ی قابل اعتماد EVLeaks@ در افشای اطلاعات صحیح در مورد تلفن‌های‌هوشمند، می‌توان این مشخصه از پرچمدار اچ‌تی‌سی را قابل استناد عنوان کرد.

براساس اطلاعات و اخبار قبلی منتشر شده در مورد مشخصات سخت‌افزاری این تلفن‌هوشمند، HTC One 2، از یک صفحه‌ی نمایش ۵ اینچی، تراشه‌ی اسنپ‌دراگون کوالکام، دوربین اولتراپیکسل با سسنسور دوگانه در پشت بهره می‌برد که به‌همراه اندروید ۴٫۴ کیت‌کت و رابط‌کاربری سنس ۶٫۰ به بازار عرضه خواهد شد. همانطور که اشاره شد، صفحه‌ی نمایش ۵ اینچی این تلفن‌هوشمند رزولوشنی برابر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ را دارا است که تراکم پیکسلی ۴۴۱ پیکسل در اینچ را به ارمغان می‌آورد.

اخیرا اخباری نیز در مورد یک تلفن‌هوشمند از اچ‌تی‌سی با نام M8X نیز منتشر شده است که گویا تفاوت‌هایی را با M8 دارد. چیزی که مشخص است، نزدیک شدن به زمان معرفی این تلفن‌هوشمند است که شاید در ماه‌آتی یا اولین ماه از سال جدید شمسی شاهد معرفی رسمی آن باشیم.

الگوی طراحی آیفون 5cدر محصول میان رده اچ تی سی

7b846b674148504de9fe5db3ad31b09a_XL

زومیت – به‌نظر می‌رسد کمپانی تایوانی اچ‌تی‌سی برای مدل دیزایر که یک تلفن‌هوشمند میان‌رده‌ است و تصاویر منتسب به آن را در ادامه مشاهده می‌کنید، از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون کوالکام استفاده نخواهد کرد. گویا این کمپانی تایوانی در نظر دارد تا از تراشه‌ی ۸ هسته‌ای ساخته‌ی مدیاتک در محصول خود استفاده کند.

از دیگر نکات جالب توجه در مورد این تلفن‌هوشمند، استفاده از رنگ‌های متنوع برای آن است که شامل آبی، زرد، قرمز و نارنجی است. ترکیب رنگ‌های مختلف در کنار طراحی باریک از جنس پلاستیک این تلفن‌هوشمند، ساختار آیفون ۵C را در ذهن علاقمندان به فناوری تداعی می‌کند.

HTCInt

براساس اطلاعات منتشر شده در مورد این تلفن‌هوشمند که توسط وب‌سایت ePrice ارائه شده است، تلفن‌هوشمند میان‌رده‌ی اچ‌تی‌سی از تراشه‌ی ۸ هسته‌ای مدیاتک به‌عنوان قلب پردازشی، صفحه‌ی نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰p، حافظه‌ی رم ۱٫۵ گیگابایتی و ۸ مگاپیکسل دوربین در پشت بهره می‌برد. لازم‌به‌ذکر است که این دوربین از وجود فلاش محروم است. همچنین اچ‌تی‌سی محصول خود را به‌همراه اندرید ۴٫۳ و رابط کاربری Sense 5.5 به بازار عرضه خواهد کرد. به‌نظر می رسد این تلفن‌هوشمند با قیمتی برابر ۳۳۰ دلار در بازار چین به فروش خواهد رسید، هرچند اطلاعات رسمی در این مورد منتشر نشده است. به‌احتمال فراوان، اچ‌تی‌سی این تلفن‌هوشمند را در کنفرانس بین‌المللی موبایل بارسلونا معرفی خواهد کرد.
این اولین باری نیست که اطلاعاتی از یک تلفن‌هوشمند مجهز به تراشه‌های مدیاتک منتشر می‌شود. مطمئنا استفاده از تراشه‌های این کمپانی در محصولات اچ‌تی‌سی به نفع کمپانی تایوانی است که در نظر دارد محصولات خود را در بازار چین و جنوب‌غربی آسیا به بازار عرضه کند.

نکسوس 8 هم در راه است.

3d0f8622fca5f144e1923d0a4225f125_XL

زومیت – براساس اخبار منتشر شده در دیجی‌تایمز، گوگل در نظر دارد تا در میانه‌های سال جاری میلادی تبلت ۸ اینچی خود را به بازار عرضه کند. گفته می‌شود که نام نکسوس ۸ برای این تبلت انتخاب شده است.

دیجی‌تایمز این گزارش را براساس گفته‌های منابع موجود در زنجیره‌ی تولید سخت‌افزار تهیه کرده است. براساس گفته‌های منابع مورد نظر، غول جستجوگر دنیا در نظر دارد تا تبلت ۸ اینچی خود را که نکسوس ۸ نام گرفته است در تابستان سال ۲۰۱۴ میلادی به بازار عرضه کند.

از نکات جالب توجه در مورد این تبلت، تصمیم گوگل مبنی بر استفاده از نوع دیگری از تراشه برای تبلت ۸ اینچی است. گوگل در نظر دارد تا به‌جای استفاده از تراشه‌های کوالکام، محصولات سری T از Bay Trail اینتل را به‌عنوان قلب پردازشی تبلت ۸ اینچی خود به کار ببندد. همچنین شایعات حکایت از تلاش کوالکام برای بدست‌آوردن امتیاز استفاده از تراشه‌های خود در این تبلت‌ها دارد. با توجه به اینکه تولید محصولات پیشین گوگل در این بازه قیمتی تبلت‌ها برعهده‌ی ایسوس بوده است، این کمپانی نیز تلاش خود را به کار گرفته است تا با توجه به موفقیت‌های قبلی در تولید تبلت‌های گوگل، باردیگر خود را به عنوان شریک سخت‌افزاری گوگل معرفی نماید.

سایر کمپانی‌های موجود همچون لنوو، سامسونگ و ال‌جی، در مقابل ایسوس شانس کمتری را برای جلب نظر گوگل دارند. چراکه ایسوس با تولید محصولات پیشین و جلب رضایت کاربران و منتقدان در مورد تبلت‌های تولیدی قبلی، رابطه‌ی خوبی را با گوگل شکل داده است. با توجه به رابطه‌ی خوب ایسوس و تولیدکنندگان سخت‌افزار، این کمپانی تایوانی احتمالا تولید نکسوس ۸ را نیز برعهده خواهد گرفت.

شایعات در مورد نکسوس ۸ از زمانی آغاز شد که تصویری از یک تبلت متفاوت از سری نکسوس در وب‌سایت رسمی اندروید کیت‌کت قرار گرفت. این تبلت اندازه‌‌ای به مراتب بزرگتری نسبت به نکسوس ۷ داشت در حالی که ابعاد آن از تبلت ۱۰ اینچی نیز کوچک‌تر بود. به‌نظر می‌رسد گوگل در پی تولید محصولی است تا رقیبی جدی برای مینی‌آیپد‌های اپل به بازار عرضه کند.

نظر شما در این مورد چیست؟

قیمت گوشی

قیمت گوشی سری 6(( اچ تی سی ))
ادامه نوشته

قیمت گوشی

قیمت گوشی سری 5 ((ال جی))
ادامه نوشته

قیمت گوشی

قیمت گوشی سری 4 ((اپل))
ادامه نوشته

قیمت گوشی

قیمت گوشی سری 3 ((سونی و سونی اریکسون))
ادامه نوشته

قیمت گوشی

قیمت گوشی سری دوم
ادامه نوشته

قیمت گوشی ها

سلام . این هم قیمت گوشی های مشهور ((برندهای پرفروش ))
ادامه نوشته

ترفند 2

Android به زبان ساده سیستم عاملی است برای تبلت ها وگوشی های موبایل که با  بیش از ۳۰ کمپانی معروف پشتیبانی می شود.اندروید دارای کد ها و ترفند هایی است که شما با استفاده از آن ها میتوانید از حداکثر امکانات این سیستم عامل استفاده کنید و به کاربران حرفه ای این سیستم عامل بپیوندید. اگر شما هم از دستگاه های اندرویدی استفاده میکنید حتما این مقاله را مشاهده کنید.

  • نگه داشتن دکمه Home برای دیدن برنامه های باز و انتخاب کردن  آنها
  • در حالی که دستگاه خاموش است، روشن کردن + نگه داشتن دکمهBack  برای رفتن به صفحه FastBoot
  • در حالی که دستگاه خاموش است، روشن کردن + نگه داشتن دکمه Home برای رفتن به صفحه Boot2 جهت کارهای: نصب رم، بکاپ و رستور اندرویید، Factory Reset
  • نمایش شماره IMEI گوشی #۰۶#*
  • تنظیمات کلی گوشی*#*#۴۶۳۶#*#*
  • فعال سازی شماره گیری صوتی*#*#۸۳۵۱#*#*
  • غیر فعال کردن حالت شماره گیری صوتی  *#*#۸۳۵۰#*#*
  • کدی برای از کار انداختن PUK کد برای تماسهای اضطراری **۰۵**وارد کردن پین کد جدید >*<وارد کردن دوباره پین کد جدید >
  • #*#*#۴۶۳۶#*#*:با تایپ این کد می توانید اطلاعات تلفن از قبیل  اطلاعات در مورد باطری، تاریخچه کارکرد باطری و وضعیت کاربری آن را ببینید.
  • *#*#۷۷۸۰#*#* :با این کد گوشی شما factory data reset می شود، یعنی اینکه موبایل به تنظیمات پیش فرض کارخانه برمی گردد و این اطلاعات از درون آن حذف می شوند: اکانت های گوگل که روی موبایل تعریف شده یا با آن در ارتباط باشند تنظیمات و اطلاعات ذخیره شده در اپلیکیشن ها و سیستم اپلیکیشن های دانلود شده، اما این دستور کاری به برنامه های سیستمی، اپلیکیشن ها و همچنین اطلاعات کارت حافظه ندارد.
  •   *۲۷۶۷*#۳۸۵۵ :این دستور هم مانند کد بالا عمل میکند اما همه چیز را از فایل و فولدر گرفته تا اطلاعات و تنظیمات حافظه داخلی تلفن، پاک می کند و سپس فریم ویر (firmware) گوشی را از دوباره نصب می کند. پس در استفاده از این کد نهایت دقت را به کار ببرید و مراقب باشید.
  • *#*#۳۴۹۷۱۵۳۹#*#* :این کد اطلاعاتی درباره دوربین گوشی را به شما نشان داده و گزینه های زیر را هم در اختیارتان می گذارد: آپدیت فریم ویر دوربین در ایمیج (هیچ گاه این گزینه را امتحان نکنید) آپدیت فریم ویر دوربین روی کارت حافظه SD نمایش ورژن فریم ور دوربین شمارش تعداد آپدیت فریم ور
  • *#*#۷۵۹۴#*#* :عملکرد دکمه قطع مکالمه/پاور (End Call/Power) را تغییر می دهد. شما می توانید شیوه عملکرد این کلید را خودتان تنظیم کنید.
  • *#*#۲۷۳۲۸۳*۲۵۵*۶۶۳۲۸۲*#*#* :این کد به شما امکان پشتیبان گیری(back-up) از فایل های چند رسانه ای همچون عکسها، فیلم ها، آهنگ ها و یادداشت های صوتی را می دهد

کدهای تست سخت افزاری (وای فای، بلوتوث، جی پی اس)

  • *#*#۲۳۲۳۳۹#*#* —*#*#۵۲۶#*#* —*#*#۵۲۸#*#* : تست کارت شبکه بیسیم موبایل
  • *#*#۱۴۷۲۳۶۵#*#* —*#*#۱۵۷۵#*#* : تست GPS
  • *#*#۲۳۲۳۳۱#*#* :تست بلوتوث
  • *#*#۸۲۵۵#*#* : ورود به بخش سرویس کنترل و تظارت Gtalk 

کدهای مخفی برای تست های مختلف کارخانه ای

  • *#*#۰۲۸۳#*#* : تست سیگنال
  • *#*#۰*#*#* : تست ال سی دی
  • *#*#۲۶۶۳#*#* : ورژن صفحه لمسی
  • *#*#۰۸۴۲#*#* : تست ویبره و نور صفحه کلید
  • *#*#۲۶۶۴#*#* : تست صفحه لمسی
  • *#*#۳۲۶۴#*#* :نمایش ورژن رم
  • *#*#۰۶۷۳#*#* *#*#۰۲۸۹#*#* : تست صدای زنگ

ترفند های آندروید شناسی

لیست کد های مخفی سیستم عامل آندروید

امروزه اندروید با سن و سال کمی که دارد، تبدیل به یکی از بزرگترین و پرطرفدارترین سیستم عامل های موبایل در دنیا شده است. اما دید عموم کاربران نسبت به تلفن های همراه اندروید، ابزاری بسیار جدید است که زیر و بم کار با آن را  درست یاد نگرفته اند. اغلب شما درباره کدهای مخفی گوشی هایی مانند نوکیا و سامسونگ اطلاعات زیادی دارید، یا این مورد به گوش تان خورده است.

اما چند نفر از شما با کدهای مخفی اندروید آشنایی دارد و با آنها کار کرده؟

در این مطلب به شرح چند مورد از کد های مخفی سیسم عامل آندروید می پردازیم

1332154634 لیست کد های مخفی آندروید

free لیست کد های مخفی آندروید

*#*#۴۶۳۶#*#*

با تایپ این کد در گوشی اندرویدی خود، می توانید اطلاعات تلفن، اطلاعات باطری، تاریخچه کارکرد باطری و وضعیت کاربری آن را ببینید.

free لیست کد های مخفی آندروید

*#*#۷۷۸۰#*#*

با این کد گوشی شما factory data reset می شود، یعنی اینکه موبایل به تنظیمات پیش فرض کارخانه برمی گردد و این اطلاعات از درون آن حذف می شوند: اکانت های گوگل که روی موبایل تعریف شده یا با آن در ارتباط باشند تنظیمات و اطلاعات ذخیره شده در اپلیکیشن ها و سیستم اپلیکیشن های دانلود شده اما این دستور کاری به برنامه های سیستمی، اپلیکیشن ها و همچنین اطلاعات کارت حافظه ندارد.

free لیست کد های مخفی آندروید

*۲۷۶۷*۳۸۵۵#

این دستور یک خرابکار تمام عیار است. گوشی شما را به تنظیمات کارخانه ای بر می گرداند، اما سر راه همه چیز را از فایل و فولدر گرفته تا اطلاعات و تنظیمات حافظه داخلی تلفن، پاک می کند و سپس فریم ویر (firmware) گوشی را از دوباره نصب می کند. پس در استفاده از این کد نهایت دقت را به کار ببرید و مراقب باشید.

free لیست کد های مخفی آندروید

*#*#۳۴۹۷۱۵۳۹#*#*

این کد اطلاعاتی درباره دوربین گوشی را به شما نشان داده و گزینه های زیر را هم در اختیارتان می گذارد: آپدیت فریم ویر دوربین در ایمیج (هیچ گاه این گزینه را امتحان نکنید) آپدیت فریم ویر دوربین روی کارت حافظه SD نمایش ورژن فریم ور دوربین شمارش تعداد آپدیت فریم ور

free لیست کد های مخفی آندروید

*#*#۷۵۹۴#*#*

این دستور، عملکرد دکمه قطع مکالمه/پاور (End Call/Power) را تغییر می دهد. شما می توانید شیوه عملکرد این کلید به خصوص را خودتان تنظیم کنید.

free لیست کد های مخفی آندروید

*#*#۲۷۳۲۸۳*۲۵۵*۶۶۳۲۸۲*#*#*

این کد به شما امکان پشتیبان گیری از فایل های چند رسانه ای همچون عکسها، فیلم ها، آهنگ ها و یادداشت های صوتی را می دهد.

free لیست کد های مخفی آندروید

*#*#۱۹۷۳۲۸۶۴۰#*#*

با تایپ این عبارت به مود سرویس گوشی وارد می شوید. در آنجا می توانید تست های مختلفی را انجام داده و یا تنظیمات گوشی را تغییر دهید.

کدهای تست سخت افزاری (وای فای، بلوتوپ، جی پی اس)

تست کارت شبکه بیسیم موبایل

free لیست کد های مخفی آندروید

*#*#۲۳۲۳۳۹#*#*
*#*#۵۲۶#*#*
*#*#۵۲۸#*#*

تست GPS

free لیست کد های مخفی آندروید

*#*#1472365#*#*
*#*#1575#*#*

تست بلوتوث

free لیست کد های مخفی آندروید

*#*#۲۳۲۳۳۱#*#*

این کد آدرس دستگاه بلوتوث را نمایش می دهد

free لیست کد های مخفی آندروید

*#*#۲۳۲۳۳۷#*#

برای ورود به بخش سرویس کنترل و تظارت Gtalk از این کد استفاده کنید

free لیست کد های مخفی آندروید

*#*#۸۲۵۵#*#*

کدهای مخفی برای دستیابی به اطلاعات فریم ور (میان افزار)

free لیست کد های مخفی آندروید

*#*#۴۹۸۶*۲۶۵۰۴۶۸#*#*
PDA, Phone, H/W, RFCallDate

free لیست کد های مخفی آندروید

*#*#1234#*#* – PDA and Phone

free لیست کد های مخفی آندروید

*#*#1111#*#* – FTA SW Version

free لیست کد های مخفی آندروید

*#*#2222#*#* – FTA HW Version

free لیست کد های مخفی آندروید

*#*#44336#*#*
PDA, Phone, CSC, Build Time, Changelist number

کدهای مخفی برای تست های مختلف کارخانه ای و تست سیگنال

free لیست کد های مخفی آندروید

*#*#۰۲۸۳#*#*

تست ال سی دی

free لیست کد های مخفی آندروید

*#*#۰*#*#*

ورژن صفحه لمسی

free لیست کد های مخفی آندروید

*#*#۲۶۶۳#*#*

تست ویبره و نور صفحه کلید

free لیست کد های مخفی آندروید

*#*#۰۸۴۲#*#*

تست صفحه لمسی

free لیست کد های مخفی آندروید

*#*#۲۶۶۴#*#*

تست سنسور مجاورت

free لیست کد های مخفی آندروید

*#*#۰۵۸۸#*#*

نمایش ورژن رم

free لیست کد های مخفی آندروید

*#*#۳۲۶۴#*#*

تست صدای زنگ

free لیست کد های مخفی آندروید

*#*#۰۶۷۳#*#* *#*#۰۲۸۹#*#*

ورود به مودهای (Mode) مخفی بوت گوشی های اندروید سیستم عامل اندروید سه مود یا حالت بوت مخفی دارد که کارایی های مختلفی دارند. برای ورود به هر یک ، راهنمای زیرا را دنبال کنید.

۱) مود بوت سریع یا Fast Boot Mode از این مود برای فلش کردن فریم ور موبایل با استفاده از دستورات خط فرمان استفاده می شود. برای ورود به این مود ابتدا گوشی تان را خاموش کرده و آنگاه به طور همزمان کلید تماس (Call) و قطع تماس/پاور (End Call/Power) را فشرده و آنها را تا روشن شدن گوشی نگه دارید.

۲) مود دانلود یا Download Mode این مود هم برای فلش کردن فریم ور گوشی به کار می رود. با این تفاوت که برای انجام سریعتر کار، از این مود همراه با ابزارهای GUI استفاده می شود. برای دستیابی به این قسمت تلفن را خاموش کرده و برای روشن کردن آن به صورت همزمان کلید های کم کردن صدا، OK و قطع تماس/پاور را نگه دارید.

۳) مود بازیابی یا از این مود برای اهداف بازیابی مانند ریست کردن فریم ور گوشی استفاده می شود. برای دستیابی به آن، گوشی را خاموش کرده و برای روشن کردن آن به صورت همزمان کلید های کم کردن صدا، تماس و قطع تماس/پاور را فشرده و نگه دارید. وقتی مثلث اخطار را روی صفحه نمایش دیدید، برای ریست کردن فریم ور دکمه menu را بزنید و برای ورود به منوی بازیابی کلید های Home و قطع تماس/پاور را بفشرید.

استفاده از نقشه گوگل بدون نیاز به اینترنت احتمالا از GoogleMaps زیاد استفاده کرده اید و همیشه بابت سرعت پایین اینترنت GPRS و کندی کار نقشه به تنگ آمده اید. اما GoogleMaps به تازگی امکان جدیدی را فراهم آورده که با انتخاب هر نقطه ای در نقشه، تا شعاع ۱۶ کیلومتری آن درون گوشی دانلود شده و بدون اینترنت هم کار می کند. برای استفاده از این قابلیت، ابتدا آپدیت جدید Google Maps را دانلود کنید.

سپس به بخش Labs برنامه رفته و این قابلیت را فعال کنید. حالا هر نقطه از نقشه را که می خواهد، لمس کنید (البته طولانی تر از مدت زمان لمس معمولی صفحه) تا دانلود نقشه آن منطقه آغاز گردد. با گوگل مپز سفر تابستانی خوبی داشته باشید.

در کامپیوتر

سلام . این بار میخوام که شما رو با برنامه اجرای آندروید در کامپیوتر آشنا کنم.این برنامه شبیه ساز گوشی آندروید در ویندوز شماست.

نکته:این برنامه نیاز به نصب آنلاین دارد.

هدیه :viber برای کامپیوتر.شما میتوانید با کامپیوتر به اکانت خود در وایبر وارد شوید.

لطفا ما را حمایت کنید.

ادامه نوشته

دریافت فایل از این سایت.

سلام .دریافت فایل این طور هست که شما وقتی که روی لینک کلیک کنید به یک صفحه میرسید که دو آمپر در آن هست که یکی ((دانلود با سرعت بالا و بدون محدودیت))و((دانلود معمولی باسرعت پایین))که شما باید روی گزینه دوم کلیک کنید یعنی ((دانلود معمولی باسرعت پایین)) و صفحه دیگری ایجاد میشود که نوشته شده ایجاد لینک روی آن کلیک کرده و دانلود را اغاز کنید. باتشکر از دانلود شما.

بازی

جالب ترین بازیهای گرافیکی .
ادامه نوشته

سري 3

سري ((۳))سوم برنامه هاي آندرويد .مرورگر هاي جالب و قدرتمند با قابليت عبور از فيلترينگ
ادامه نوشته

فیلتر شکن مجاز سایفون

سلام .این فیلتر شکن برای ورود به سایت های فیلتر شده مانند facebook vvvv  you tub  لذت ببرید.
ادامه نوشته

برنامه روت کردن گوشی های آندروید

سلام .مشکل بیشتر ما نداشتن فضای کافی برای نصب برنامه های مورد علاقه خودمان است.پس یا باید یک گوشی گرون بخریم ولی یک راه است برنامه  برای روت کردن 1Click_Root.این برنامه گوشی شما رو روت میکنه و اجازه میده که شما برنامه هها رو توی SD CARDذخیره کنید.

روت چیست؟دسترسی به فایل های سیستمی ((حذف.نصب.آپدیت))

فایده ؟بالا رفتن سرعت گوشی برای کارهای سنگین ....آماده شدن گوشی برای ارتقای آندروید....نصب برنامه ها در SD CARD

در قسمت تنظیمات گزینه USB DEBUGGING را فعال کنید.

گوشی را به سیستم متصل کرده وبرنامه را اجرا کنید.

برنامه به صورت خودکار گوشی شما را شناسایی کرده وشما باید روی گزینه ROOTکلیک کنید.

کار گوشی که تمام شد گوشی را جدا کرده و خاموش کنید.

کلیک های shut down و volume down/up و home را همزمان فشار داده تا گوشی خودکار ریبوت شود .حالا گوشی شما روت شده است.نظر بدهید

ادامه نوشته

پیوندیها

سلام . من یه آدرس توی پیوندیها گذاشتم که میتونید با اپلود کردن برنامه ها تون و فرستادن لینک به من من کاری کنم که مردم از برنامه های جالب شما لذت ببرند. باتشکر لطفا لینک ها را به آدرس matin.karimian1999@gmail.comبفرستید. لطفا فقط برنامه آندروید فقط آندروید

برنامه های جدید آندروید

سری دوم برنامه ها((۲)) دانلود کنید. روی لینک ها کلیک کنید.

ادامه نوشته